Grote ijsjes en lekker eten

21 juli 2018 - Lublin, Polen

Psssst allemaal zijn we weer. Nog steeds vanuit Lublin. Weer een lekkere rustige dag gehad. En ja, weer een groot ijsje gehaald. Opa fluisterde het me in, kon er niets aan doen. Dit keer wel een klein beetje sight seeing gedaan maar veel is er hier niet echt te zien buiten de mensen om haha. Vandaag kwamen ook alle gays ineens uit de kast dus was behoorlijk grappig om op bankjes en terrasjes even mensen te kijken. Verder hebben we heerlijk pizza gegeten met een grote pitcher meloenlimonade. En bij 't toetje hadden we live muziek. Erg geslaagde dagen gehad hier in Lublin. Even bijgekomen voor we morgen doorgaan naar Krakow en daarmee Auschwitz. We hebben er zin in!
Slaap lekker allemaal!

1. Eddie:
    21 juli 2018
    Auschwitz zal wel heel indrukwekkend zijn.
  2. Anette v Dulm:
    21 juli 2018
    Klinkt idd als erg geslaagde dagen daar, fijn!
    Goede reis morgen
  3. Joke/Joop:
    21 juli 2018
    Leuke dag gehad zo te lezen. Op naar de volgende dag. Veel plezier. Volgende week hier een hittegolf. Groetjes van ons xxx.
  4. Opa en Oma van Dulm:
    22 juli 2018
    De ijsjes zijn wel in trek ,hier trouwens ook .Geniet samen.Bereid jullie voor op een indrukwekkende belevenis in Auschwitz het gaat je erg aan je hart wat je ziet en wat ze vertellen.Ondanks de nare geschiedenis toch een fijne dag.
    groetjes ook van Swen xxxxx