DE speelgoedwinkel, captain candy en andere dingen Praag

26 juli 2018 - Praag, Tsjechië

Hi iedereen,

Vandaag was t eerste volle dagje Praag en we hebben ons goed vermaakt. Eerst. Met de tram naar 't centrum om even in 't parkje te ontbijten. Vervolgens de stad in gelopen en vanuit daar verschillende bezienswaardigheden gedaan. Eerst Captain Candy, een awesome snoepwinkel waar je je ogen uitkijkt. Daarna de grootste speelgoedwinkel van Europa als ik t goed heb. Buiten dingen verkopen is daar ook van alles te beleven voor de kleintjes (en de iets minder kleintjes ;)haha ). Hierna zijn we even naar 't plein met de bekendste klok van Praag gegaan, die natuurlijk volledig in de steigers niet zichtbaar stond te zijn. Waar ken ik dit van... Ohja London en de Big Ben. Beetje jammer maar ach we overleven wel. Moeten we gewoon maar een keer terug, vind ik zo erg hahah. Hierna zijn we, met een kleine omweg dankzij mij, naar de brug gelopen met al z'n beelden erop en verkoop standjes. Heel toeristisch maar je moet er geweest zijn en 't uizicht blijft heel mooi elke keer! Ondertussen hadden we al wat buitjes op ons gehad die helaas niets deden aan de verstikkende warmte overal. Dus we zijn ergens met airco even gaan zitten om wat te drinken tot het tijd was om terug te gaan naar onze nieuwe eetplek, Banh mi ba. En daae weer heerlijk gegeten om vervolgens compleet uitgeput, met ruim 15km in de benen op bed neer te vallen. Morgen laatste dag, we gaan er alles uithalen!
Truste iedereen!

1. Anette v Dulm:
    He meiden,
    Klinkt als een goede dag. Genoeg te zien en te beleven in Praag voor jullie laatste vakantie dag alweer.
    Het zal zeker lukken om er nog een leuke, onvergetelijke dag van te maken!
    Have fun!
    Dikke knuffel mam
  2. Fie:
    27 juli 2018
    Die foto met beer! Geweldig 😁. Maak er een mooie dag van samen!
    Groet,
    Fie
  3. Eddie:
    27 juli 2018
    Veel plezier op jullie laatste vakantie,maak er wat moois van. Kussen en een knuffel.
  4. Corrie:
    27 juli 2018
    geniet nog van de laatste dag wat een leuke reis is het weer

liefs corrie, quido en swen
  5. Mama:
    27 juli 2018
    Geniet van jullie laatste dag en jullie hebben mooie herinneringen gemaakt
    😍😘
  6. Opa en Oma van Dulm:
    27 juli 2018
    Weer een mooie dag gehad, jammer dat morgen het eind in zicht komt geniet nog met volle teugen en wij hopen op een goede thuiskomst xxxx