DE speelgoedwinkel, captain candy en andere dingen Praag

26 juli 2018 - Praag, Tsjechië

Hi iedereen,

Vandaag was t eerste volle dagje Praag en we hebben ons goed vermaakt. Eerst. Met de tram naar 't centrum om even in 't parkje te ontbijten. Vervolgens de stad in gelopen en vanuit daar verschillende bezienswaardigheden gedaan. Eerst Captain Candy, een awesome snoepwinkel waar je je ogen uitkijkt. Daarna de grootste speelgoedwinkel van Europa als ik t goed heb. Buiten dingen verkopen is daar ook van alles te beleven voor de kleintjes (en de iets minder kleintjes ;)haha ). Hierna zijn we even naar 't plein met de bekendste klok van Praag gegaan, die natuurlijk volledig in de steigers niet zichtbaar stond te zijn. Waar ken ik dit van... Ohja London en de Big Ben. Beetje jammer maar ach we overleven wel. Moeten we gewoon maar een keer terug, vind ik zo erg hahah. Hierna zijn we, met een kleine omweg dankzij mij, naar de brug gelopen met al z'n beelden erop en verkoop standjes. Heel toeristisch maar je moet er geweest zijn en 't uizicht blijft heel mooi elke keer! Ondertussen hadden we al wat buitjes op ons gehad die helaas niets deden aan de verstikkende warmte overal. Dus we zijn ergens met airco even gaan zitten om wat te drinken tot het tijd was om terug te gaan naar onze nieuwe eetplek, Banh mi ba. En daae weer heerlijk gegeten om vervolgens compleet uitgeput, met ruim 15km in de benen op bed neer te vallen. Morgen laatste dag, we gaan er alles uithalen!