Krakau is mooi

25 juli 2018 - Kraków, Polen

Hi allemaal,

Gisteravond was t ineens zo laat dat ik helemaal geen tijd meer had om voor jullie te schrijven. Dus nu vanuit de trein naar Praag, nog een uurtje te gaan, even een update van gisteren.
We hadden een beetje moeite met opstarten, vooral Mandy was niet zo enthousiast want ik wilde graag de stad lopend verkennen ondanks de 28 graden. Dus na een ontbijtje bij de bakker rond 11u zijn we van start gegaan. Prachtige kerken, kloosters en gewoon echt mooie oude huizen overal. Zodra we de poort door liepen naar de 'oude stad" waren we wel ineens omringt met toeristen en folders en mensen die je dingen wilde verkopen. Maar toch hing er een heel fijne sfeer waar je eigenlijk wilde blijven. Daarom zijn we 's avonds op dat plein ook gaan eten. En toen kreeg ik mandy weer heel blij, want we aten bij 't Hard Rock café! Bijzonder was t eten niet maar de winkel was heel gaaf en de glazen hebben we mee genomen🤗! Die waren wel heel gaaf!
Later die avond kwamen we op de terug weg bij een soort marktje onder t stadhuis op t plein. En daar hebben we de meest geweldige, mooie muziekbox/sieradenbox gevonden die Beauty and the beast speelt!!! Ik ben zo verliefd.
Drie andere hoogte punten van de dag waren: voor Mandy dr ukelele die we toch dan eindelijk gekocht hebben. En waar ze nu op aan 't oefenen is wanneer ze kan! Heel schattig en fijn ook voor mij haha
Voor mij, m'n ijsje die ik ergens onderweg in een straatje tegenkwam en een rood hoorntje had en echt super lekker zelfgemaakt ijs!
En als laatste de huiskat die we eindelijk hebben mogen ontmoeten en meteen ons bed claimde maar wat niemand erg vond want owhhh zo schattig en lief en knuffel 😍

Okay dat was t weer! Ik zal proberen vanavond nog even een update te doen van hoe ons hostel er dit keer uitziet!

Laterssss

1. Mama:
    Hahaha geweldig 😘😘😘
  2. Eddie:
    25 juli 2018
    Leuke foto's met een leuk verslag. Kuffel.
  3. Corrie:
    25 juli 2018
    ziet er allemaal gezellig uit geniet van jullie verhalen.
    dikke kus en knuffel van Swen
  4. Joke/Joop:
    25 juli 2018
    Klinkt allemaal weer erg leuk. Fijne dag in het mooie Praag. Groetjes van ons xxx