Laatste stop, Praag!

26 juli 2018 - Praag, Tsjechië

Goeie avond allemaal,

Zoals beloofd een korte update van onze aankomst. Alles is smooth verlopen en onze kamer is schoon en netjes. Alleen slapen we nu nog verder van elkaar af dan in Berlijn hahaha. Verder was t een behoorlijke klim naar 't hostel vanaf station. Dus Mandy was eigenlijk meteen al klaar met de stad. Gelukkig heb ik dat iets te weten verbeteren met 3 daagse ov kaarten zodat we sommige stukken met de tram kunnen doen. Want zelfs ik moet wel toegeven dat t een behoorlijke klim is hier af en toe, zeker als je ook nog afstanden van paar kilometer moet afleggen om ergens te komen. Dus na dat alles geregeld te hebben heb ik Mandy meteen meegenomen naar m'n favoriete eet plekje hier in Praag. Namelijk Banh-mi-ba, een Vietnamees restaurantje dat ik vorig jaar heb ontdekt. En je raad t al, Mandy is weer uit dr comfort zone gestapt hiermee. Maaaaaar dit keer met succes!! Morgen gaan we weer hahah.
Hierna zijn we lekker om bed gekropen met een filmpje en lekker slapen nu (ja Mandy slaapt al haha)
Eens zien wat morgen ons brengt!

Slaap lekker!

1. Anette v Dulm:
    Goedemorgen dames,
    Praag is zeker heel erg mooi. Ik denk een goede afsluiter.
    Doe nog een paar dgn rustig aan en lekker genieten.
    Dikke knuffel
  2. Mama:
    26 juli 2018
    Ziet er heel mooi uit allemaal,gaaf,geniet er nog lekker van 😘😘
  3. Eddie:
    26 juli 2018
    Ik ben zelf 2 keer in Praag geweest. Het is een prachtige stad. Er is zoveel mooi,s te zien. Dat wordt genieten dames. Veel plezier.
  4. Eddie:
    26 juli 2018
    Vergeet de hond niet,aai hem over zijn koper kop. Veel plezier !
  5. Joke/Joop:
    26 juli 2018
    Nog veel plezier in Praag. Die naam van dat restaurant lijkt op Bami Bah. Maar dat zal het niet zijn. Heel veel plezier. Xxx
  6. Oma:
    26 juli 2018
    Hallo dames, genieten dus met tram en lopen.is het daar niet super heet... lekker nog genieten en dan weer treinen, knuffels en liefs.
  7. Opa en Oma van Dulm:
    26 juli 2018
    geniet nog een paar daagjes maak mooie foto"s voor jezelf ,maar ook om ons te laten meegenieten xxxx