Volgende stad alweer!

22 juli 2018 - Kraków, Polen

Hi peopletjes,
We zijn rond diner aankomen in alweer de derde van de vier steden. Krakau is dat en damn wat is t mooi hier zodra je station uit loopt. We hebben er wel even voor moeten doorbijten want de helft van de reis was in de zon, zonder airco met 27 graden dus zweten met 8 mensen in een hokje van 8 m2. Maar de trein erna was heel erg fijn en Krakua dus ook zeker. Ons hostel zit direct aan een groot groen park. Overal om ons heen zijn oude gebouwen, kastelen en kerken. Prachtig. Het hostel zelf is ook niet slecht. Grote kamer met een mega bed. Meerder douches en wc's. Alleen wonen de verhuurster en d'r zoon ook erin wat voor wat ongemakkelijke momenten zorgt. Wel is dit nu al Mandy dr favo plek want er loopt eem hond (we mogen hem Batman noemen want de Poolse naam kunnen we niet uitspreken haha) en een kat rond!! Verder hebben we de tas voorbereid voor morgen want om half 8 worden we opgehaald om naar Auswitchz te gaan. Dus we gaan nu lekker op tijd slapen.

Truste!

Ps. Een grappig feitje Mandy ergert zich helemaal kapot elke keer als een politie auto met sirenes langs komt omdat ze klinken als die neppe auto's waar kinderen mee spelen en telkens van deuntje veranderen als 't ware

1. Eddie:
    22 juli 2018
    Inderdaad een prachtige stad.
  2. Joke/Joop:
    23 juli 2018
    Hoi Mandy en Sanne. Ik kan niet zeggen veel plezier in Auswitchz maar hoop dat het wel de nodige indrukken achterlaat. Welnu ondanks dat nog veel plezier. Groetjes van ons. Xxx
  3. Anette v Dulm:
    Goedemorgen dames,
    Leuke afwisseling in alles wat jullie beleven, dat is reizen he😃.
    Vandaag word een indrukwekkende dag...
    Ben heel benieuwd

Dikke knuffel
  4. Eddie:
    23 juli 2018
    Het is mooi en leuk om jullie reis zo te kunnen volgen.ik kijk uit naar het vervolg. Kuffel.
  5. Oma:
    Hallo deerne leuk hoor jullie reisblog en foto’s . Kan eindelijk alles volgen op Mn tablet in plaats op de foon van je moeder. Wat een mooi gebouwen zijn het daar ,dat heeft wel veel karakter .heb nog veel plezier knuffels en liefs.
  6. Opa en Oma van Dulm:
    23 juli 2018
    We zijn weer blij met jullie mooie foto"s tot het volgende verslag xxx
  7. Egl Kragtwijk:
    24 juli 2018
    Top dames zo een reis te ondernemen dit zal je niet snel vergeten. met de hitte in de trein kon je de ontberingen in het kamp enigszins voorproeven ben benieuwd naar de volgende....