Even relaxen

21 juli 2018 - Lublin, Polen

Hi iedereen,

Gisteren was niet zo'n heel speciale dag. Eerst hadden we al besloten dat Mandy zo lang mocht slapen als ze kon. Dus voor we uiteindelijk buiten stonden was t elf uur/half twaalf. Heerlijk een keer. Toen zijn we ergens in een heel schattig café gaan ontbijten/lunchen waar we voor 4€ zoveel kregen dat we t niet eens opkonden haha. Hierna zijn we naar een shopping mall geweest en hebben daar EINDELIJK Mandy haar bubble tea gevonden, dit is melk of gewone thee met smaakjes en siliconen stukjes of bolletjes erin ook met een smaakje. Dus yaaaaay! Verder hebben we wat boodschappen gedaan en zjjn toen lekker een filmpje gaan kijken in onze heerlijke kamer. Savonds was mij een ijsje beloofd dus rond een uur of half negen zijn we naar de ijssalon gegaan waar een rij stond tot halverwege de straat, dat beloofde veel goeds! En jahoor de foto die je zo ziet zijn wat ze hier aanhouden als twee bolletjes! Het was zoveel dat Mandy t niet opkon haha. Terwijl we daar zaten te eten kwamen er hordes mensen langs dus, vooral ik, werd erg nieuwsgierig en daarom zijn we iedereen gevolgd. We kwamen uit op 'het plein' van Lublin met zijn fontijn. Na even gewacht te hebben werden we niet teleurgesteld en volgde er een licht- en watershow van bijna een half uur. We denken dat er ook iets van geschiedenis van Lublin of Polen in verwerkt was met wat er gesproken werd, maar zeker weten doen we niet want t was in 't Pools hahaha. Ook was t bijzonder dat om t tijdstip nog zoveel (heel erg) jonge kinderen er waren, zelfs tot tegen 10'en aan 't eten etc.
Na deze spontane verrassing zijn we nog een stukje door t centrum gelopen en werden alweer blij verrast. Overal vind je terrasjes met lampjes en drukte en live muziek. Dat gecombineerd met de oude gebouwen en poorten waar je telkens onderdoor moet, was het een prachtige avond. Dus vandaag gaan we zeker ergens eten en op een terrasje hangen in de avond!

Fijne dag allemaal!

1. Joke/Joop:
    21 juli 2018
    Hoi. Klinkt allemaal heel leuk en gezellig. Nieuwsgierig wat de volgende dag weer gaat brengen. Fijne dag alvast weer. Gr.van ons.
  2. Mama:
    21 juli 2018
    Geweldig dat jullie zo genieten goed bezig
    Leuk om jullie te volgen geniet ervan meiden
    Xxx
  3. Eddie:
    21 juli 2018
    Wij kunnen op deze wijze meegenieten, leuk geschreven ,wij kijken uit naar het vervolg. Groeten en veel plezier.
  4. Cor en Carry:
    21 juli 2018
    Dat lijkt op een echt vakantie gevoel.. lekker alleen maar doen waar je zin in heb! 🤪 en het ijs, opa zou er jaloers op zijn!
    Groetjes van ons en we blijven volgen! 👋💐
  5. Mandy-Sanne:
    21 juli 2018
    Haha ja hea Carry, zei al: opa zou zeggen 'even een klein ijsje nuttigen hoor'
  6. Eddie:
    21 juli 2018
    Wat een leuke tref voor jullie.