Berliner Zoo

17 juli 2018 - Berlijn, Duitsland

Goeie avond thuisblijvers!

Mandy sprong Dr bed uit vanmorgen want jahoor vandaag was de dag, we gingen naar de dierentuin. En wat konden we daar vinden? Juist, panda's. Vrij onverwacht was dat niet eens waar we als eerste heen gingen. Na het fietsen naar de andere kant van de stad waren we eerst wel toe aan even zitten en ontbijt (die we als echte backpackers betaamd bij de lokale lidl hadden gehaald). Hierna zijn we door de dierentuin gaan ronddwalen, bij de panda's een stop gemaakt van een uur natuurlijk. Ook zijn we bij het aquarium geweest, wat bijna een grotere aanrader is dan de dierentuin zelf! Zoo mooi gedaan en GROOT. Ook hier was Mandy erg enthousiast aan 't rennen van 't ene aquarium met kwallen naar de andere. Ikzelf was erg blij toen ik van heul dichtbij een neushoorn kon zien! Oh en pinguïns en apen zijn grote favoriet dus daar werd ook lang gehangen. Nou na zo'n 5uur in de dierentuin te zijn geweest was t toch echt tijd om Mandy dr familie achter te laten zoals ze zei (ja zelfs mij zou ze inruilen zonder nadenken). Daar ondervonden we een klein obstakel, mijn banden waren zo goed als plat. Gelukkig konden we, na even zoeken, een fiets vinden om hem mee om te ruilen. Toen besloten we fruitsalade te eten als diner samen met wat series en daarna lekker een verdiende zak chips. En toen was t alweer einde van deze dag. Erg geslaagd! Morgen een Iers serieuzere dag met veel geschiedenis van Berlijn!
Tot morgen allemaal

Oh even voor ons schouderklopje: gelopen 6km en gefietst 18km

1. Mama:
    17 juli 2018
    Goed bezig en fijn voor ons als achterblijvers ,thnxs dochter! Blijft dus stichting familie hahah
  2. Joke/Joop:
    17 juli 2018
    Leuke dag gehad, zo te lezen.Op naar de volgende dag.Neem aan dat het weer ook daar nog mooi is. Welterusten en tot morgen.
  3. Eddie:
    Top,maak veel plezier.
  4. Anette v Dulm:
    He meiden
    Het klinkt als een ontzettend geslaagde dag! Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Wij ook een beetje met jullie dankzij het verhaal en de foto's. Xx
  5. Eddie:
    17 juli 2018
    Leuk verhaal. De dierentuin is altijd genieten. Veel plezier morgen.
  6. Opa en Oma van Dulm:
    18 juli 2018
    Weer een mooie dag gehad fijn dat je zoveel familie in de dierentuin ben tegen gekomen mis je ons vast niet.En morgen geschiedenis in een voor mijn mooiste steden van Europa, geniet er van.Wij genieten mee. xxx
  7. Kim Bloemers:
    18 juli 2018
    veel plezier dames, wij lezen ook gezellig mee xx