In de trein en laatste dag Berlijn

19 juli 2018 - Berlijn, Duitsland

Hi allemaal,

Iedereen was natuurlijk hevig teleur gesteld gisteravond geen mailtje te krijgen van een nieuw verhaaltje. We waren zo druk met inpakken etc dat het al te laat was. Dus nu schrijf ik jullie vanuit de trein richting Warsaw waar we overstappen om 17:00 richting Lublin om daar om 21:00 aan te komen. Lange dag voor de boeg dus maar we hebben series gedownload dus we redden ons wel. Oh en natuurlijk een zak met drinken en eten bij ons haha. Het is hier trouwens wel de perfecte dag om te moeten reizen, de eerste keer dat t regent hier.
Maar laten we zeker gisteren niet vergeten! Na lekker uitgeslapen te hebben zijn we op de fiets naar House of small Wonder gegaan. Een super schattig eetcafé ergens afgelegen en op de tweede verdieping. Planten overal en kleine verzamelobjecten. Een echte hippie verzamelplaats die ik vorig jaar heb ontdekt en gewoon aan Mandy MOEST laten zien. Alleen was t eten een beetje buiten Mandy dr comfort zone haha. Maar ze heeft zich niet uit t veld laten slaan en een soort croissant met brie, appel en veigenjam geprobeerd. Was geen succes maar ze heeft t in ieder geval wel geprobeerd (en ik had wat extra eten :p). Daarna zijn we naar Checkpoint Charlie geweest, de Brandenburger Tor, het Joods herdenkingsmonument en als laatste de East Side Gallery. Een hoop gefietst, een hoop gezien en daarna na een echt Duits diner, bratwurst mit eine brötchen, zijn we weer bij 't begin van dit stukje.
Als we beetje puf hebben nog zal ik vanavond meteen even laten weten hoe 't nieuwe hostel is. We hebben deze speciaal op een andere site geboekt omdat mandy meteen verliefd was op de foto's. Dus fingers crossed allemaal!

Fijne dag vandaag en dikke knuffel van ons

1. Fie:
    Goede reis leukerds!
  2. Anette v Dulm:
    19 juli 2018
    Ik herken idd de foto Sanne, leuk.
    Weet nog hoe enthousiast je was...
    Goede dag om te reizen!
    Ben benieuwd naar de volgende hostel haha

Dikke knuffel mam en pap
    (een kleintje van Bas)
  3. Mama:
    Haha en natuurlijk de MC Donald's nou Dan is je dag weer goed hahaha
    leuke om te lezen lieverds have fun😘
  4. Joke/Joop:
    19 juli 2018
    Nou al heel wat meegemaakt en gezien. Klinkt allemaal heel leuk. Veel plezier in Polen. Als eten geen Chinees hè? ?grapje. Tot morgen.Ook de groetjes van Oma.
  5. Anette v Dulm:
    Oma v/d Craats:
    Bij mama jullie avonturen gelezen.
    Heel leuk om jullie zo weer te volgen.
    Heel veel plezier en geniet ervan.
    Deze reis is weer mooi meegenomen!
    Dikke knuffel oma
  6. Opa en Oma van Dulm:
    19 juli 2018
    Weer veel gezien en mooie herinneringen om te verzamelen.
    Geniet saampjes de groetjes van ons xxx