Het is begonnen!

17 juli 2018 - Berlijn, Duitsland

Jahoor vandaag was t zover, vroeg en gaan! Mam heeft ons even naar Arnhem gebracht maar vanaf daar moesten we t toch echt zelf doen. En dat ging eigenlijk heel soepel. Alleen van Hbf naar hostel was een klein obstakel maar uiteindelijk vrij simpel opgelost. De kamer en eigenlijk t hele hostel viel/valt een beetje tegen. We hebben stapelbedden, glas op de vloer en geen gordijnen dus tl-licht schijnt continu door de ruit. Maaaaaar dat maakt allemaal niet uit want onze eerste vakantie diner hebben we goed gevierd (zie de smakelijke jaloers makende foto's maar) en daarna hebben we een korte geschiedenis toer met lichtshow gehad over Berlijn. Oh en had ik al genoemd dat we heel Nederlands overal op t fietsje naar toe schoeven hier? Kortom, veilig aangekomen en wij vermaken ons wel!
Dikke knuffel van ons

1. Eddie:
    17 juli 2018
    Een leuk en bondig verslag met leuke foto's, ik kijk al uit naar het vervolg. Groeten van ons en veel plezier.
  2. Eddie:
    17 juli 2018
    Heel leuk om jullie zo te volgen.
  3. Corrie:
    17 juli 2018
    Ziet er heerlijk uit. Geniet ervan en maak ons maar jaloers. 😘😘😘
  4. Opa en Oma van Dulm:
    17 juli 2018
    Wij zijn blij met jullie verslag hebben wij ook een beetje vakantie gevoel geniet er samen goed van tot het volgende verslag.
  5. Cor en Carry:
    17 juli 2018
    Ziet er goed uit!! Maaruh kan wel zien wie de fotograaf was hier haha geniet er maar lekker van!! Groetjes uit rhenen xxxxx
  6. Joke/Joop:
    17 juli 2018
    Leuk om dit zo te volgen. Heel veel plezier verder.